Freelance administratieve ondersteuning met focus op flexibiliteit
Bent u een zelfstandige ondernemer en zoekt u freelance administratieve ondersteuning in Berchem en bij uitbreiding in heel Vlaanderen? Doe dan beslist een beroep op de vaardigheden en knowhow van Cathy Janssens.
Kortstondige of langdurige hulp
Groeit de papiermolen u boven het hoofd? En hebt u een aantal uren per week of per maand administratieve hulp nodig? Of hebt u plots uitzonderlijk veel papierwerk dan verwacht en wil u hier niemand extra voor aanwerven? Dan is een ervaren freelancer de geschikte oplossing voor u. U kan ons tijdelijk of voor een langdurige samenwerking inschakelen. Onze voorkeur gaat uit naar thuiswerken, maar alle opties zijn bespreekbaar. We streven steeds naar de meest optimale oplossing op maat van de opdrachtgever.
Snel en accuraat werk
Ikzelf heb18 jaar werkervaring in de verkoop, als secretaresse en administratief bediende. Sinds een jaar ben ik begonnen als freelancer in Berchem. Zelfstandigen, bedrijven en particulieren kunnen ons contacteren voor een brede waaier aan administratieve taken, zoals facturen maken, opvolgen van het debiteuren beheer, voorbereiden van facturen voor de boekhouder, klasseerwerk, digitaliseren, rappels en mailings versturen digitaal en ook per post, enveloppes vullen met reclame, heeft u een personal assistent nodig, opvolgen van periodieke taken. We leveren snel en accuraat werk met de focus op kwaliteit. Wil u graag meer informatie over freelance administratieve ondersteuning? Zoekt u een administratieve duizendpoot? Contacteer ons gerust. We zorgen ervoor dat de verwachtingen telkens opnieuw worden ingelost. Wist u trouwens dat we nog een andere activiteit doen? U kan haar ook contacteren voor de hondenuitlaatdienst De Vrolijke Hondenpoot. Zeker doen!